Hemhjälp tack?

Hej! Håller just på att stryka min skorta som jag ska ha på niornas servering i morgon kväll där jag ska vara servitris. :) men asså att det skulle vara så här svårt att stryka trodde jag aldrig. Men det kan ju kankse bero på at jag har rätt låg värme ;P Fast nu värmst den upp igen. Vad man ska anstränga sig för niornas skull. Slösa min tid på det här sättet ;P Fast dom har ju höööga förväntningar på oss. (impräntat av vår hemkunskapslärare) Måste fixa mina naglar också. 
Nu äntligen klar med strykningen! Jag borde få pris för bästa finhet ! Aja. 

Viktiga händelser;
Idag hade vi mattediagnos. Gick dåligt. 
Sen hade vi NO prov. Gick bra tror jag. 
Och sen serveringsmöte i matsalen. 
Sen kollade vi klart på vår föreställning av djungelboken. 
Julie (vår lärare) har ätit jordnötter så hon har fått utslag på sin kind vilket gör så hon liknar en ekorre! :D Inget fel med det! Det skulle jag också villja göra.  

Jag skulle kunna lägga in lite bilder men jag orkar inte det. Kankse i morgon. Eller... kankse inte efetrsom jag inte kommer hem då.

Om nån här är bra med strykning så kom gärna och ge mig en snabbkurs! Kan behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0