Två roliga händelser!

Hej!
Idag när jag och mamma var i stan hände två roliga och konstiga saker.
Det var i början av dagen och vi var på väg till alla affärerna när vi såg ett filmteam (två pers) som stog och filma framför en affär tre eller fyra människor. De delade ut lappar till förbipasserande människor. jag fick en själv och det var reklam om Lusch (affären) eller vade det nu hette som skrev  om att det är fel med för mycket förpackningar och miljöförsöring. Den affären hade bara "nakna" produkter. Många produkter som inte har förpackningar. Visst, inge konstigt med det. Men det roliga var att de stog nakna! Eller inte helt utan de hade ett förkläde på sig men under helt nakna. Undra varför folk ställer upp på det, eller ens kommer på en sån ide! fast det är ju till ettt bra ändamål...

Det andra som är roligt var när vi, mamma jag och ullis gick vid slussen då vi gick förbi två gubbar.
mamma och jag hade varlkigen shoppat till språkrenan så det var många kassar vi bärde på. Sp när vi kom konkande på alla kassar så säger en av gubbarna ; ojojoj, vilka shoppohollikar!
Hahha! det var kul!

Ja, det har väl hänt. Vi handlade mest krämer, hårspray och moous och massa andra grejer till språkresan. Så då hjar vi fått det gjort. Snakca om mycket grejer jag kommer ha med mig ! Jag vet inte om jag får plats med allt. Jag ska ju vara där i tre veckor så.

Ha en bra kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0