skansen ?

jyhtd                                              876r<------ en av de mordiska ankorna.

Hej! Idag var jag Linnea :D Vi börja dagen med att gå ut på en liten picknick. Eftersom det bara är en veckan och en dag kvar tills vi far iväh till England så skrev vi en liten packningslista. Eller liten och liten. ;P :s  Men sakta men säkerst kom några ankor smygande. Säkert tio stycken omringa oss och Linnea börja kasta ut brödsmulor till dom den idioten (det är du inte en då var du det!) Såklart börja dom flockas ännu mer omskring oss. Härligt. Jag, skiträdd, sprang upp från filten och ner till trygga asfalten. Då såg dom mig och börja trampa nedåt till mig. Ojoj, vilken fint jag gjorde. Sen gick jag tillbalka till filten och vi forsätte. Trauma för livet. Som om det inte vore de enda för dagen hade jag dessutom blivit anfalllen (okej, kanske inte men jag kunnde!) av en jäkla kopparorm. Det var när jag innan gick till Linnea då jag träffa Broccoli, (linneas söta kisse) som jag hea på. Sen såg jag något likt en råttsvans stack ut bakom blomkrukan som stog där. Jag dog. Trödde först att det va en råtta så jag börja knakca och baanga och efter  hundra år kom hon och öppnade dörren. Jag flydde in men hon gick ut och kolla vad det var. Och inte nog med attt det var en råtta, utan det var en orm! Det var broccoli som hade lekt med den så när den kröp ut forsatte Broccili leken. Hon kan inte vara en normal varelse som leker med en orm.

Annars har allt varit bra. jag och Linnea drog till farsta och jag köpte lite grejer som jag visar snart. Nu är jag hemma och ska hem till Linnea snart. Vi ska se What happening in Vegas eller nåt. Kommer inte ihåg.

L O V I S A

Kommentarer
Postat av: 'den andra Lovisa' XDD

men shit bakom pensionärs hemmet är ankorna crazy :SSS

2008-06-16 @ 22:46:24
URL: http://lovisafisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0