dagens dag

Moers! =)
Idag gick jag upp lite efter sex och tog en dusch. Sen fixade man som vanligt till sig och drog iväg till skolan. De var en rätt lugn dag förutom att vi såg på expressens hemsida attt jorden ska gå undor i morgon =O what?! Visst, absolut, självklart. Som om den skullle gå under i morgon. Vi skulle nog få veta de liiite tidigare.
Nu gäller läxor snart. Vi ska ju länmna in engelskan nästan torsdag och No:n snart. Så de gäller att ligga i. Mamma och pappa ska till ikea och köpa en hatthylla som ska pryda vår nnya hall. Eller nyrenoverade hall. Så de kommer hem halv åtta. Så de är free time på datan nu.

Jag har köpt en kappa förresten! =D När jag och mamma kom till HM igår så fanns inte den jackan jag vill ha i min storlek utan var slut =( Den fanns i 38 och när jag prova den så satt den sådär. Var lite stor. Men så fanns ju den modellen i vinröd ockå. Så den drog jag på min och bestämde mig efter några om och smakråd från rosanna att jag ska behålla den. Problemet är att jag är tveksam över att mina skor ska passa. De är ju gula.. fast kanske ändå ska köpa nya.

Och snart fyller ju min lilla Bä år! =D Femton år, de är ju otroligt. ;)
Grattis i förskott Rosanna !

Jag vill gärna köpa lite nya kläder. Kankse tunikor.

Hela gänget

yes,! snart börjar andra avenyn. Har just lyssnat på ett ljudklipp från svt.se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0