jag pluggar hela fredagar långa

Hej bloggen!
har just gjort ett mattetal duktig som jag är. Tänkte göra två men jag fattade inte mer. Tror inte min hjärna e så uppladdad för plugg på en freddagkväll. Men snart ska jag över till rosanna där jossan är och träffa dom =)
Imorgon är de åter dags för att åka till stallet. Med malin såklart =) så jag är där hela dagen så man får väl hoppas jag får en rolig häst att rida.

Att blogga är kul. När man har nåt kul att skriva om alltså. Men oftast vill jag inte skriva ner allt kul med risk för att nån olämplig ser de. Eller om de är en ledsan eller förvirrande sak jag vill skriva om så går inte de heller. De är problemet med att ALLA kan titta in här. Lösen vill jag inte ha för de blirbara jobbit och onödigt. Men de som vill öppan sitt hjärta offentligt så är de ok för mig men de är, synd för mig, inget för mig.

hmm... nu hoppas jag att mitt proffsiga uttalande "offentligt" betyder de jag menar..

ett litet tips för er som gillar andraavenyn kan ni se en liten tillbakablick om förra sänsongen på svt.se/andraavenyn om ni har glömt =)

Ha en rolig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0