kladdkaka och pasta

MORS!
har just bakat en liten kladdkaka =) Jag blev tvingad av Ullis pga en liten sak som vi inte behöver ta upp.
När jag kom hem vi tre så åt jag goda avokadomackor och sen gjorde engelskan. Har skrivit allt som jag sen ska göra till stödord. Ska redovisa i morgon kanske om när jag var född så då måste man ju avar förberred.
Jag kolla ju i mitt album som var om när jag var lite och så och då hade mamma skrivit att när vi var på Kreta, jag var typ ett och ett halft år, hade jag vattenkoppor. Efterråt så får man ju stora blämmor, då trodde folk att jag hade tusentals, över hela kroppen, moskitobett. Hehe =p I så fall kan man säga att man har blivit anfallen.

Tråkdag idag annars. Som vanligt. Ullis sa just att vi inte hade nån pasta hemma och de hoppas jag! Vi ska äta pasta med tomatsås och de vill jag gärna ha. De är jobbigt när man har förberett sig inför något sen får man de inte.. Men nu kom ullis med pasta! :D :P

Så idag är e andra avenyn men jag har redan sett de avsnittet men vad gör de? =)
Och så kommer Nina ikväll. Hoppas hon har med sig något gott =)

Och så låten jag blivit kär i : 
 

                        weezer-porkandbeans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0