nya inlägget på nydesinade bloggen av Karrous.blogg.se

Visst blev min blogg fin? :D Tack vare Karro. danke danke viel! :D

Jag har just kollat på idol men de är inte lika kul som när de är audisions (hur de nu stavas..?) och de innan nu. Mer personer också. men de jag "hejar" på gick iallafall vidare.
Annars har jag städat min garderob. Höll på i typ fyra timmar. Men nu är den tom och bra för nya inköp. Egentligen måste jag göra matten men jag vill sova nu så de får bli tills i morgon. FAN att jag missar SOn och nästan hela svenskan på onsdag för jag ska ha lektion för en annan klass. Jag har ju redan missat så mycket av de lektionerna. usch och blä. skönt att man missar men om man tycker om att jobba hemma så fine för den men inte för mig.

Jag köpte en sjal igår från indiska =) den är väldigt fin och så ska jag nog köpa en tjocktröja på Vero moda.

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0