träffat andraavenyn skådisarna!!!

De kan inte va sant men de är de!! =O JAG HAR TRÄFFAT MAYA RUNG OCH JONAS BANE!
Igår eller när de nu va kollade jag på andraavenyns hemsida som vanligt. och så stog de att Maya Rung och Jonas Bande (Kim och Liv ) skulle vara i Stockholm klockan elva idag i SVT huset. Jag tänkte liksom ;jaha, okej. Jag kommer inte kunna komma dit. Kockaln elva går man ju i skolan. Men! Vi skulle till stan med klassen för att göra en sak vid plattan och den sluta halv elva och vi börja igen klockan ett så då drog vi till SVT! =D När vi kom dit stog vi utanför en stund men sen vinka Maya in oss och då gick vi in. Vi krama dom och de var jättegulliga och snälla! De var bara vi, Karro Nella Rosanna och Therese och två andra tjejer som kom. Men de var jättetrevligt och roligt. Dock inte så bra bilder på mig men skitsamma. =) 
Och så interdjuvade DN Nella och karro och de kommer vara med i Kultur eller nåt på söndag och då kankse en bild på alla oss kommer vara med om vi har tur! =D


Samlingsbild
Jonas skriver autografer
Fler autografer


jag är svimmfärdig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0