1 December!

Jag var med Rosanna, therese, vevve och karro igår. Vi åt pizza, titta på Bara Bea och ringde till telefiket.Det var skitkul, men jag var tvungen att gå hem vid tolv för att jag skulle gå upp astidigt idag för att hinna till stallet.

Igår hade jag kört julkulor till stallet men när jag var på hemköp glömde jag dom där. Jag åkte hem, upptäckte det, fick panik, pappa sjusade mig och rosanna till farsta och vi letade men dom fanns inte. Jag höll på att dö, rosanna och jag bakade pepparkakor när vi kom hem men dom degen var helt störd och det gick inte. Men tillsist fick vi till några små pepparakakor och två stora hjärtan till stallet. Som ni ser var inte det min tur dag.

Idag gick jag upp kvart över åtta och tvätta håret. Sen åt jag frukost. Jag och pappa och mamma åkte vid tio i nio till farsta och hämtade upp malin, vi mötte karro och köpte nya kulor.
När vi kom till stallet plågade "ledarna" för lucian oss i två timmar sen pyntade jag och Line mickels box. Det blev jättefint. Hoppas vi vinner! :)  Efter en totalt jävla misslyckad lektion så fick jag veta en JätteKul sak! Som jag inte tänker tala om.... :) Säg inte till någon malin!

När jag kom hem så åt jag lite och bara chilla. Sommna ett tag också. Och ducha.

Imorgon är det första advent! längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0