Idol vs lucia

Just nu sitter jag med mitt, eller mammas, lucialinne som jag ska ha på söndag när vi har lucia i stallet. För några timmar sen valde jag ockås ut mina kläder jag ska ha när jag är en leksak.:) Och gjorde en strut jag ska ha på huvudet.
Just nu pågår Idolröstningen.... vam ska vinna? Jag hoppas Marie. Jensen är ju också helt galet bra men jag vet inte om jag tycker hon ska vinna. Hon kommer ju ändå få skivkontrakt och sånt även om hon blir tvåa. Det kankse Marie också får men ändå. Det skulle vara kul. Eller.. Amanda borde också vinna.. men... Ahh! vad jobbt allt blir!

                    


                         [Bild: Amanda vs Marie. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4]    
[Bild: Marie i Globen. FOTO: Daniel Olsson]               VS             [Bild: Amanda i Globen. FOTO: Daniel Olsson]

Kommentarer
Postat av: tessa

Go Marie!!!

2007-12-12 @ 20:29:17
URL: http://tessaforlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0