Andra Avenyn

Hej.
Har fastnat. Verkligen fastnat. Andra Avenyn är så bra! Den är inte som alla andra tv.serier. Visst är det om vad som händer nu och rätt vanliga saker, men dom har gjort det så himla bra så det gör liksom inget. Synd att det inte ¨år så ofta..




Idag gick jag upp sex. Halv sju ungefär smsade jag bä för hon måste upp. :) Åt frukost och pallra mig iväg till skolan. I Snö! :D Men nu är typ all snö slask..
På matten gjorde vi diagnos. Det gick okej. Förväntar mig inget annat än G. Snart är det prov..
Har börjat i Luciakören också. Kul, men svåra låtar. Ett plus är at träningarna är på lektionstid! :)

Halv fyra åkte jag och Vevve till stallet. Ärligt talat var det inte speciellt kul.. Min så kallade sköthäst försökte bita mig och var skitsur, och inga kompisar var i stallet.(föruton någrå som skulle hem efter tio minuter) menmen..

Jag funderar på att åka till Farsta innan spinnigen och kolla fteer nya vinterskor.
(Tre gånger kvar på spinningen!!)


                  (var tvungen att ha med den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0