Ännnu en dag

Den här dagen har jag gått i dimma. Kommer knappt ihåg någonting. Fick proven idag. Fick VG-.  Det är inte hela världen. Fick ju MVG på förra ;)
Mattediagnoserna fick vi cokås tillvakca. Det gick hyfsat men har fått massor med uppgifter att göra.
På träslöjden är jag snart klar med mitt literburk. Hoppas den blir fin. :)  Rosanna forsätter sitt skämt med att jag inte är "här" när hon ropar upp i träslöjden. Ingen nyhet för oss. ;)

Hoppade över spinningen, mådde illa och var skittrött. (litet plus att therese inte skulle komma, hehe)
Nu har jag just valt kläder för morgondagen och ska typ äta lite mat. Mamma och pappa verkar inte ha gjort sig besväret att göra mat åt mig, bara åt dem själva.. :P

Nu ringer det så jag måste svara... Det var mammas kompis..

Imorgon är det torsdag och idrott. Och iställer för matten har vi nån "lästimme" (bara imorgon). Yeeess! Tack gud att du lyssnar på mig!

Har sett lite gamla avsnitt från Andra Avenyn.. Har missat dom. Så jälva hemskt med jossan, helt sjukt att dom inte har något bättre för sig än att hålla på med henne. (Några killar gav henne pulver på hennes fest, hon blev medvetslös, som klädde av henne, fota och några dagar efter våldtog dom henne och filma samtidigt.)

Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0