Grattis Jennie och Berith!

Dagen började, jag gick upp tio i sex och fixa mig.
Skolan mjukstartade med matte. Härligt! Vi ska ha en diagnos i mogon så man få se hur det går.. :S
Hursomhelst så sjöng vi för Jennie som fyller år idag på lunchen. GRATTIS! :D
På No-labben så kom Karro på massa roliga låtar som vi hade kul åt ett tag.

DET SNÖAR!!!!! Just nu! kl 22:03. Dagens händelse! Lukas duger som upplysare i såna situationer.

På So,n så fick vi tillbaka våra delrapporter 2. Jag nästan darrar fortfarande. Fick MVG!! :D Så jävla glad..... trodde aldrig i So...

Hahha, du var så hilma bra vevve när du sa till duvetvem! Den ska inte pika på min Vevvs!

Har varit med pannich hela dagen och gjort matte. Tack TACK för hjälpen med matten. Dagens ängel.
Vi hade lite brottnig som i gamla dar, gjorde lite mattte och jag gick hem. 

Jag funderar på att köpa en randig Svea-mössa. Vem har sagt att bara fjortisar får använda en? 

 typ sån men med ränder och annan färg.





GRATTTIS bERITH PÅ FÖDELSEDAGEN! :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0