idag...

..har jag sagt förväl till mina kusiner, som åkte hem idag. Sen läste jag lite och gjorde matten. skitkul..
Helgen:
I fredags var jag på fest (!) :D men var tvungen att gå hem vid tio för mina kusiner kom. Så jag lämmnade alla, emosar, fjortisar, 80.tals människor, 50-tals, killar och resten. Själv var jag en djävul men hemgjorda horn !
Jag och Agnes splea spel när jag kom hem och sen sommna vi.
Igår åkte jag till stan men packet och kolla på museer och fika på kaffekoppen i gamla stan. Åk dit! Har skitgod vit cholkad och cheesecake.
På kvällen såg vi Freaky Friday.

Snart måste jag ducha, hittta kläder tills imoron och kolla på Andra avenyn. Faktisk bra, men har inte sett mycket.

Ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0