IKEA

Igår kväll hade jag så jävla tråkit så jag kunnde dö.. :S Nej, så tråkit hade jag inte. Valde själv att stanna hemma igår för jag ville chilla lite men det kunde varit roligare..

Jag och mina eltern var på ikea. Vi åt (:D) och tittade på soffor. För min del blev det ett litet ljus. Vad hännde mer?nja.. vi gick runt och runt.. Just det! Köpte fyra ramar och fem kort på en två elepanter, ett lejon, zebra och en apa. Dom är fina. Ska kolla på ikeas hemsida om dom fins där..   Yess dom fanns! Här har ni dom! :

KORT 5 konstkort med kuvert  
Helst skulle jag vilja ha vita väggar bakom, men då måste man nog måla om..
Apan var inte så värst fin, men ullis ville så gärna ha en bild på sig själv i mitt rum .

Nu ska jag lägga mig. Det blir sena kvällar som ni märker för mig.

Kommentarer
Postat av: Rossie

Haha!! Såg Ullis på en gång, hon sticker verkligen ut :P

2007-11-25 @ 22:03:15
URL: http://rossiew.blogg.se
Postat av: tessa

Ikea har så god mat :9mums

2007-11-27 @ 19:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0