Varför är det så svårt att komma på rubriker?

Hej!
Det var jätte mysit när jag gick upp, tjugo i nio, för pappa hade tänt massa ljus i  vardagsrummet. Men jag var tvungen att skynda mig lite för att hinna med bussen kvart i tio. Messade malin som sa att vi skulle ta kvart över, ändrade planer så jag fick ta det lite lungt.
Vi hade luciatränning i stallet i två timmar och har bestämt att vi ksa ha tomtens verksta. jag ska vara en leksak med ûber långa armar. 
Sen var det teori.
 
Nu har jag kollat på foton när jag var en bebis och min familj har snackat om om vi ska åka till Thailand, Teneriffa, Italien, USA, London, spanien osv, på sportlovet. Hoppas Thailand! Älskar det landet!

I går var jag med en rätt iriterande person som tvingade mig att se hennes så kallade "mellan show", skitkul.. hon skröt så himla mycket om hennes danslärare Eva favoriserade henne och grejer...
Hhahaha! Nej jag skoja! Jag var med min älskade bästis och vi tiitade på hennes show, snackade, skrattade åt ullis kompisar och grejer. Jättekul!

Iklväll ska jag bara chilla lite. Orkar inget annat.


Lurex Short Sleeve Cardi 
Jag har kikat lite på Top Shop och hittade den här enkla svarta tröjan. Passar perfekt till en par häniga jeans och en snygg tröja under. Vill ha!

Kommentarer
Postat av: Rossie

Haha, tack för den:P
Älskar dig! Hade jättekul med dig! :D

2007-11-25 @ 00:41:59
URL: http://rossiew.blogg.se
Postat av: tessa

ÄLSKAR koftan skit snygg och skulle passa dig så jäkla bra!!!

2007-11-25 @ 12:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0