groda=pumpa!

Idag gick jag upp tio och försökte få kontakt med mina vänner och Therese nappade! (det känns som jag bara är med teherese men det är jag inte ;P)  Vi åkte till Farsta och där köpte jag en tjocktröja på bikbok (!) och mat till midagen. Plus två bullar till therese och mamma och en pumpa till mig. Det fanns inga grodor.
Vi åkte hem och tittade på final destinaton 3. Den var rätt läskigt men bra. Måste se ettan och tvåan också!
Nu håller jag på att hjälpa mamma med middagen och sen ska jag väl typ kolla på bambi eller nåt.

Just det Rosanna! Dom har gjort Micke och Molle 2 på bio! :D hahah måste se den!

Nu ska jag typ äta. Kanske tittar till här igen i kväll.





                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0