Söndag.

Är det idag man ska ställa kolockan på vintertid? Jag vaknade tio i ett på min klocka men i köket var den tio i tolv. Någon som vet?
Igår fyllde min mamma år men jag var hos Linnea. Vi gick bus eller godis med några andra människor också. Det var kul! Men jag var/är så jävla hes så att jag dör! Hur kul är det att prata när man låter som en häxa.. Nu är det sådär. jag har inte pratat så mycket så jag vet inte.
Igår så stog vi upp i lätt sits hela ridlektionen, har världens träningsverk nu! I magen så nu kan jag inte hosta och i låren. Kom inte och säg att rida är att bara gasa och bromsa  ni som tror det.
 Idag är det Dagen före Höstlovsdagen och skitfint väder. Måste typ städa rummet.  
Föresten måste du hjälpa mig Therese med bloggen!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0