Det är inlägget är tillängnat Parcus (marcus)

Du har alltid stöttat mig och jag finns alltid där för dig marcus. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och ingenting kommer i mellan oss. Vi har känt varandra i nio år. Nio underbara långa år som vi har upplevt så mycket tillsammans. Hoppar du hoppar jag, visst? Alla konversationer vi haft har verkligen lättat upp mitt liv. Hur kommer de bli när vi slutar skolan? Jag vill inte ens tänka på det! Men minnerna kommer alltid att finnas kvar. Nu har jag sagt de så många gånger på olika sätt men jag säger de igen. Vi kommer aldrig att skiljas åt. Livskamrater, de är vi, visst? 




oj, fel bild ! =O ;D HAHA!



Marcus in my heart!








(är du nöjd nu marcus? xD)


Kommentarer
Postat av: Marcus

nawwww, va spontant! vad överraskad jag blir!! :D:D:D den första bilden på mig var snyggast ;)

2008-12-06 @ 22:41:14
URL: http://marroux.blogg.se/
Postat av: Anonym

ajaj det här är illa! skaffa nya vänner

2008-12-12 @ 20:33:58
Postat av: Marcus

ehrm tack? xD

2008-12-14 @ 21:31:46
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0