Ett misss

Jag var som sagt i farsta idag. Skulle checka linserna. Dom satt perfeeeekta. =D Ska köpa sex par nya snart som jag kan ha i ett halvår. De är månadslinder. Kostar ungedär 1300 kr för de sex.

Just när jag kom ut och slängde på mig kläderna kom det en kille från Röda korset fram till mig. Han börja snacka om vad RK gör i Sverige. De verkar ju rätt intressant tänkte jag och stannade kvar. Efter ett tag gick han över vad som händer i världen som Röda korset hjälper till med. Under tiden undrade jag om jag måste vara arton för att det ska vara nån idé för mig att lyssna. Jag kan ju inte hjälpa till med nåt om jag är under. Men de kunnde ju finnas undantag så jag väntade. Men tillsist fråga han bara förbigående om jag var arton. HAHA. sucker!  ;p neeej, de var ja ju inte såå. "då har du nog slösat din tid på mig " sa jag. Han ba; njaaa. Joo. Trodde du var över... Sen gick han. hehe..
 
Jag köpte en tröja på gina tricot, en mascara och hårspray! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0