Guitar Hero och manikyr

hej alla människor!
Jag satt just och kolla runt på bloggar och konstaterade att dom uppdaterar väldigt dålig mendans jag är jätteduktig!.
hm.. pinsamt. När jag klicka in på min blogg : senaste inlägg: 2008-12-27. Det var i förrgår. suck.  Men men. Ingen har väl lidigt nöd på det? Jag har faktiskt haft mkt att göra.


Igår SÖNDAG

Jag vakna upp med ett leende i ansiktet. Efter tolv mötte jag Linnea och vi hoppa på bussen mot trångsund centrum (TC, bara du ska fatta bä ;D)  där vi sen tog tåget mot centralen. aaaaaaaaaaahhhh, vad mycket folk det var! Jag blev helt galen! Vi fika på Sturekatten som ligger typ vid östermalstorg, rätta mig om jag har fel. Det var jättemysigt där, fast rätt dyrt. Men vad hade man förväntat sig? Efter några timmar drog vi hem och jag satte mig direkt och spela Guitar Hero. Jag är helt förälskad i de spelet! Det är jätteroligt! =D

Sen pallara jag över till Linnea och vi spela guitar hero, kolla på halva Björn Gustavsson DVD och hon gjorde maikyr på mig. =) tack tack.

När jag kom hem så spelade jag guitar hero.


Idag MÅNDAG

Idag kommer rosannna hem! glad glad. =)

Jag har (äntligen) städat mitt rum nu och satt upp alla nya grejer. Det är jättefint! Nu fattas det bara en sak, en är mitt rum nästan fulländat. =) Belönade mig själv med två bullar.


Nu ska jag gå och spela guitar hero.


// en kollrig Lovisa


Kommentarer
Postat av: Veronica

jag har faktiskt uppdaterat :O! kommentera;)

Och Guitar Hero ÄGER:D

2008-12-29 @ 23:52:41
URL: http://vevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0