två extra hälsningar

Ville bara ge en extra hälsning til Nella som är på Idolfinalen i globen nu. Ta kort på Johan! =D

Today:
The moment I wake up, before I put on my makeup, I sätter på mig linserna. Hur kan de ta tio min för Rosanna att sminka sig och sätta på sig kläder? Vad gör jag i mellan. Just de, tvättar ansiktet, tvättar håret, sätter på mig linserna, letar panikslaget efter ett någolunda lika strumppar och sen börjar sminka mig. Det kankse låter lite men det är det tyvärr inte. Dessutom har mina linser börjat vara dumma mot mig. =(

Skolan börja med matte. Klockan tio var det Lucia, vilket var jättekul att se! Var ju så fint. Sen hade vi mat och musik och sen farde man till Farsta centrum. The big shoppingcenter. Där handlades julklappar månitro! Var snälla så kanske ni får en klapp. På kinden. =D

Kvällen har segat på och i morgon ska jag till stallet och sen senare mot aftonen (kvällen) ska vi pynta huset med glitter och tomtar. Mys!

Ha en bra kväll !

Ett superstort tack till Therese som låter mig låna lite kläder av henne när jag åker till Spanien. TACK TACK TACK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0