Jag bloggar fran yttre rymden! :O

Hej mina alskligar! Det ar en leverans fran teneriffa som inte orkar skriva just nu. men jag gor det anda.
Det ar jattebra har. Typ tjugo grader varje dag. ganska varmt. Idag har vi gatt pa en marknad forst, sen till strandern. Sen at bara jag, mamma, pappa och lukas pa en resturang som var skitdalig. Lukas raka valta en (HAHA, de kan misstolkas) ciggvattengrej som rann ut pa bordet men de bara typ torka fast vi ville byta ut, sen ingorerade dom oss en kvart typ nar vi ville bestalla. suck. Sen var dom skitsega med maten. aja. Sen motte vi resten av ganget som skulle ata sa ja hangde pa dom. sen gick vi runt pa stan lite. Sedan blev det kortspel! shieeeaat! de var coolt. Och nu sitter jag har med fyra tontar. typ. Nicht snalla ar dom. Jag fattar att de har inlaget ar jobbigt att lasa pga att de inte finns nara ... alla bokstaver. skyll dig sjalv skyll dig sjalv.

Jag vet inte om jag ska tacka rosanna for att hon gastbloggat, pga vissa inlagg men jag gor de anda. =) tack lilla ba.


jaa. Jag har inte mkt mer att skriva, kommer hem pa tisdag kvall. Bombmessa mig garna. Ha de sa bra!

puss och kram Loviissss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0