det här var inget bra inlägg

I feel it in my fingers I feel it in my toes

Jag sitter nu framför tv och framför datan! Finns de något coolare?
Sitter och kollar på Lost, eller gjorde. Pappa stängde just av de.
Idag hade vi idrott med vollyboll. Det var skitkul. Synd att ja inte kan vara med på matcherna vi ska ha mot andra klasser. Men sånt är livet. Var nöjd med livet som vi lever här, liksom Sen slutade skolan och jag och vevve  åkte till farsta för att hon skulle handla en present till sin lilla ettåriga kusin. Vi flumma runt på BR vår nya favotitaffär ett tag innan i bestämde oss för ett pussel. Eller hon betämde sig för det.

Jag har tusen grejer att göra innan ja åker ! =O åker ju på tisdag och jag har inte handlat en enda julklapp. men i morgon ska jag =)

Lista på saker ja måste göra :
1. städa mitt jäkla rum som jag inte orkar med.
2. köpa julklappar
3. köpa skor
4. julpynta
5. packa
6. vara med mina så kallade kompisar ;)
7. ect ect ect ect ect ect ect ect ect

de låter inte alls mycket men de är de =O den tiden jag sitter här borde jag till exemel uttnyttja min tid på ett annat sätt men men. JAG ÄR LAT.

// en potatis Loviss

en hälsning till LINDA som är i Thailand =D Hoppas du får de jättebra där så ses vi snart! Saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0