teneriffa

Om en vecka är jag i SPAIN! =D yeeaaahhhh! Bort från allt och alla. Bara chilla hela dagarna. Sluta tänka, sluta göra läxor, sluta ha ångest över jobbiga grejer. Fast de kommer i och för sig vara ett/eller fler hinder i min soliga vardag där. Men de behöver jag inte ta upp här.

Jag åker den sextonde och kommer hem den tjugotredje. Så de blir en vecka. Kom ihåg det!

Jag sitter just och lysssnar på Oasis. Och gissa vilken låt om inte Don´t look back in anger kommer upp som JOHAN PALM sjöng en fredagskväll! Jag blir helt sorgsen. Varför håller inte Idol på längre så man kan se honom mer? =(
Hursomhelst, Oasis är rätt bra, har hört att dom ska vara Beatelsinspererade. Hm.. har inte hört det än.

Idag har dagen lunkat på, vi fick tillbaka svenska uppgift som jag fick MVG på. Kul för mig. (satte just på Don´t look back in anger igen, hur kan man bli helt lam i armarna av en låt? jag är patetisk. Men jag saknar Johan ! Hans musik gör mig så glad!) Sen var jag hos lilla Rosanna, vi flammsade, åt och övade lite på SO.n. Sen körde hon ut mig. Rosanna påminer om Andra avenyn, så jag blir helt sugen på att se de! Fast nu är de bara en timma kvar tills de börjar så jag kankske står ut. Kanske.

Nu ska jag kolla lite på... tror inte jag nämner det. Har nog tjatat om det tillräckligt i inlägget så. =P

// L O V I S A


Kommentarer
Postat av: Marcus

HATA JOHAN PALM!!





Du.. är alltså sugen på att se rosanna? :O :P

2008-12-09 @ 21:50:48
URL: http://marroux.blogg.se/
Postat av: Valle

Teneriffa eh? Mysigt ställe :D

2008-12-10 @ 20:16:14
URL: http://deldemar.blogg.se/
Postat av: det är är inte någon annan än en liten sköning i din klass

vad har du i betyg i svenska om du inte kan läsa ett enkelt inlägg där de står att jag blir sugen på att se AA när jag ser rosannna? hrmm..

2008-12-10 @ 22:02:27
Postat av: Veronica

Bort från allt och alla? :(

kommer du inte sakna vevvi?

2008-12-10 @ 23:30:15
URL: http://vevvsan.blogg.se/
Postat av: Marcus

lite konstigt uttryckt? de va därför... vi har samma betyg i svenska...

2008-12-11 @ 17:24:11
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0