läs och njut!

Vem ( med motivation)
Vem är din käraste flickvän?
- pannich
Vem är din käraste pojkvän?
- ingen
Vem litar du mest på ?
-gillar inte att skriva rangordning på folk. Men de jag säger förtroende saker till kan ju ta åt sig.
Vem vänder du dig till när du behöver någon?
-rosanna
Vem är dig likast till sättet?
- jag är egen. Inte.
Vem skulle du vilja ta med utomlands ?
- Någon som inte bangar ofta och är social så man har kul!
Vem var du med senast ?
- Ullis
Vem saknar du mest ?
- Jag saknar Teneriffa
Vem älskar dig mest av dina vänner?
- räck upp handen!

Vad ( rangårdna 1-3)
Vad önskar du dig just nu?
1 Allt blir bra på jorden
2 tillbaka till teneriffa
3 träffa nya mäniskor!
Vad önskar du dig inte alls just nu?
1 att massor människor dör av nån sjukdom/krig/fattigdom ect
2 en hemlig sak
3 skolan ska börja
Vad betyder mest för dig?
1 ett bra liv med en bra omgivning (mäniskor och platser)
2  min familj
3  vännerna
Vad får dig på bättre humör?
1 glada människor
2 roliga överraskningar
3 T-rex
Vad får dig på sämre humör?
1 problem som aldrig kommer lösas
2 människor som är jobbiga på sitt sätt
3 orättvisor
Vad saknar du?
1 förnyelse
2 afrikainspererat rum
3 breakningbenjamins Phobia
Vad är dina nyårslöften?
1 öh.. kanske hitta mig själv mer?
2 sluta lata mig
3 hitta ett bra gymnasium
Hur
Hur vill du att din framtid ska se ut?
- Studera mycket först, men sen ta nån sorts paus, jobba på nåt med servering vore kul, och bara ha det kul och bra tills jag fyller tretti kanske ska jag resa jorden runt med min kille och massa kompisar och sen ska jag få barn och återvända hem till trångsund och ha ett familjeliv. Ha ha. Hur ska jag veta hur jag vill ha min framtid egentligen?
Hur vill du leva ditt liv?
-ärligt
Hur delar du med dig av dina känslor?
- Jag har en viss dans jag dansar ibland för att visa hur jag känner.
Hur mår du?
- finnemang! Not.

Jag utmanar:
Alla har väl redan blivit utmanade?


Kommentarer
Postat av: Rossie

WTF!? :P :o vadå för dans!? xD :P Den har du inte visat mig Bä:P

<3

2008-12-26 @ 15:43:38
URL: http://pannich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0