VÄLKOMMEN HEM KARRO!

Nu är du hemma som du vet, efter två veckor i Inida. Det är väl bara att hoppas att du har haft det bra! :)


Nu är det prao. Två veckor prao p¨å Seven eleven för mig. Började igår. Jobbar från nio till tre. Inne i stan på odengatan.  komm gärna och hälsa på!
Jag får göra lite allt möjligt, orkar inte skriva allt men jag får göra väldigt mycket och får gratis bullar, cookies, muffins, croassanier, brownies osv. avis va? ;) fast jag är aldrig sugen på det när jag väl är där..

Meine pappa fyller år idag så vi ska fira honom. 


                                 


Kommentarer
Postat av: karrous

AH! Tack för det fina välkommmnatet tack!

2008-03-07 @ 19:21:14
URL: http://karrous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0