hej!

Gomorron! :)  Jag sitter och äter frukost och har kollar lite på andra avenyn smygklipp. Fast det var inte så intressant. Sessutom kunde man inte se alla.

Idag har vi först lästimme (hela solan deltar och vår matte går bort... yes!), jumpa i östra och sen so och sen slutar vi. Jag måste nog börja på hemkunskapen.. :S usch usch.

Drömde att jag raka av mitt hår föressten! Det var karro som raka fför jag ville det för typ simon f hade det och sen när hon hae rakat håret på bakhuvudet ville jag inte mer och så blev jag ledsen och sen ringde min väckarklocka.
Aja, ha ett bra iv!

S

Kommentarer
Postat av: Karrous

What? Vilken konstigdröm, haahah!
kram

2008-05-16 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0