kors!

Mors! :D
Vi håller på att köpa mobilen till mig! Eller jag tror vi ska det. Det är en s500i. Vi ska köpa den via internet.
glad glad glad!

De senate dagarna har jag fått reda på lite betyg. I eengelskan och tyskan G och idrott VG, slöjd VG och i svenska och So MVG. :D är nödjd med dom och ska försöka höja mig i några ämnen nästa termin.

Snart ska jag nog baka lite kolakakor, kanske forsätta och sy min väska och sen LOST! Hoppas det är bra avsnitt. Förra veckan var det om John och hans gäng så hoppas det är o jack och de andra.  Roligare och se på.

Om en vecka så är det en dag kvar till skolavslutningen!! Att det är så snart. Helt sjukt.

Lev ett bra liv!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 19:26:49
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: N

Åh, jag vill också köpa ny mobil! :D

2008-05-28 @ 19:32:22
URL: http://privateinvestigation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0