SPRING MALIN!

Idag hände en skitläskig sak när jag och Malin skulle gå hem från stallet. För typ bara en halvtimme sen. Vi ringde pappa och räddare i nöden hhan var så kom han och hämntade oss. Annars skulle vi inte komma hem på ett tag. Men jag berättar i morgon om allt för min kompisar kommer nig läsa det här och jag och malin vill berätta  för dom sen. In real. Såå om ni vill veta så läs i morgon.

Idag så gick jag och Rosanna till skolan vid fem i åtta och när vi var på fotbollsplan så kom Jonas och sa attt vi hade håltimme.Yes! :D så vi pallra oss hem till Rosanna och fiffla lite med datan.
09:10 idrott och vi hade brännboll. Snacka om varmt! Vi dog nästan och jag fick lite färg! :D

Sen hade vi en aptråkig matte fördjupning och sen SO. Dagen sluate och jag och malin stack till die pferdhause. (har ingen anig om om det heter så! :P :S)  Vi träffa gulliga Anna och sen skurade lite.
Ja. och så det andra. 

En rolig dag där de hände mycket! Hoppas de va samma för er! (fast kanske inte de sista)

Nu ska jag nog äta lite och fixa lite annat. Knakse lägga upp Rosannas favoritsong nu när jag äntligen vet hur man tar youtubeklipp. :P

jöss! 


Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag är jätte nyfiken, du måste berätta det första du gör imorgon!!!

2008-05-29 @ 20:28:34
URL: http://brakelight.blogg.se
Postat av: Vevve

vad är det som har hänt?

2008-06-04 @ 21:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0