Grattos Mamma!

mors i galoch!
Idag fyller min kära mamma år! :D Grattis på dig !
Så klockan nio gick vi upp för att sjunga för henne -.-. Hon var ju jättepigg och glad för hon hade varit vaken ett tag medans vi andra såg ut som halvdöa apor. Men jag blev ju pigg sen så då kunnde jag inte gå och lägga mig. Jag tog en dusch och sen gick jag och mamma ut på en promenix. De var ju rätt fint väder så de var mysit. =)
Sen drog jag och bä till skärholmen och jag köpte tre tröjor på new yorker. :) rosanna, miss jag-har-jättehöga-telefon-räkningar, köpte också kläder där :)
när vi åkte hem så blev vi supersugna på damsugare s¨å vi köpte några i farsta. När jag kom hem var släkten samlad och vi åt middag och fira mamma.
Nu sitter jag här med svenskan som jag ska skriva klart. någongång snart ska jag tralla över till lilla bä. =)

Ha en bra kväll suckers!

Fan, jag tänkte vara lite kreaktiv och lägga in lite bilder som jag tagit idag för att få en finare blogg. Men icke. Den vill inte.

Kommentarer
Postat av: Marcus

haha rosanna-jag-har-jättehöga-telefon-räkningar ;D

2008-10-28 @ 09:58:16
URL: http://marroux.webs.com
Postat av: Veronica

Sv; hehe natta gjorde den åt mig:)

Din är ursöt :D <3

2008-10-28 @ 19:44:22
URL: http://vevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0