INKAST : HEJ BLOGGEN!

heej aaalllaa !
Jag sitter här och bloggar tretton minuter över midnatt. förvånandsvärt
var en stan en sväng i framät kvällen men åkte hem sen. Så blir det ibland..
Baka en kladdkaka i en raklampaus, smidigt. Den blev fakriskt bra, lagom kladdig. Problemos med att den blir kladdig är ett tecken på att man har mycket socker. Det är ju inte så nyttit direkt.
Sen har jag kollat på tvoch så nu sitter jag här.
Ska väl gå och drömma mig bort i en annan värld. Hälsa på han.. vad heter han? Johan blund? Nej, John Blund är det ju.

// en ledsen lärka

Kommentarer
Postat av: Marcus

shit tar det elva minuter för dej att skriva ett så kort inlägg? xD

2008-11-07 @ 16:39:04
URL: http://Marroux.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0