klockan är lika mycket som den var igår vid den här tiden.

Godmorgon bloggen !
Sovmorgon. äntligen. Jag fick ett sms från min lärare i går kväll att lektionen är idrotten är inställd så vi börjar igen tjugo i elva. Synd för de som inte fick veta de för de åker ju till östra och sen måste åka hem igen. Fast jag skcika mess till nåra i klassen att den är inställd så skicka de vidare till några andra.

Idag slutar vi klockan fyra och sen hem och sen bär det av till stan då jag ska möta Nina och vi ska se Patrick 1,5. Det ska bli kul. Fast sen måste jag ju plugga matte också. Diagnos i morgon. Det kommer gå åt., rent ut sagt, helvete. Men men. Då får det väl bli omprov om det går.
Nu ska jag kolla lite på svt.se/andraavenyn och sen gå och föna mitt hår.

ha en jättebradag!  Lovis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0