Onsdag

Hej  !
Idag är det onsdag och jag lämmnade in engelska uppsatsen. Undra om fröken märker att den inte är femhundra ord som den ska vara .. hehe
Rosanna var inte i skolan i dag för typ alla tänder har lossnat så hon kan inte prata. Jag tor hon funderar på att sätta in guldklimpar istället. Skolan rullade andå på som vanligt, vi var jättefå på lektionerna pga många i klassen skulle iväg och upptäda på en annan skola så det var JÄTTElungt på svenskan. Lite konstig faktiskt. Sen hade vi lunch som var fisk. Det var väl helt okej. 
jag håller på med en hylla på träslöjden men det går inte så bra. Och jag som satasar på MVG i slutbetyg. Sure. Aldrig att jag kommer få det om jag forsätter i den här takten. 
När jag gick hem hände lite pinsama saker, ni som läser min blogg vet nog redan om det, men jag träffade **** (får jag nämna ditt namn?)  och vi gjorde en kladdkaka och gjorde INGA läxor.  ;P

Annars är allt bra. Höstlov näste vecka. mysmys.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0