Red hot chili peppers.

Jag är lite sugen på att se What happening in Vegas .Men de får jag väl vänta med. Jag har ju inte den. En annan film jag vill se är Caio Bella. Men jag har hört rätt mycket dåligt om den så de vore ju snopet om man inte tycker den är bra om man hyr den. En annan sak jag kom på är att de är roligare att blogga om man har en bra låt på, lite mer stämning. =)
Idag har det varit som vanlig i skolan. Jag måste verkligen jobba igen på svenskan. Är rätt mycket efter. Men men. Mamma har som sagt åkit till italien så inte kan jag åka och handla med henne som  jag måste. suck suck. J a g   h a r   i n g e t   a t t  g ö r a .  De var roliga förr då man kunnde plocka fram lite dockor att leka med när man hade tråkigt men de är inte så himla kul numera. Inte för att de anses vara barnligt jag inte gör det utan för att jag har ingen fantasi att leka med det. tyvärr tyvärr. Fast tur är väl de att jag inte tycker de, annars skulle de va kris på min ekomim. Leksaker är ju asdyra. aja. Noll kul "disskution"

Imorgon är det jumpa,
idag är det inge roligt program på tv.

Ha en kul kväll!


Kommentarer
Postat av: Marcus

haha joo det är väl inte så kuligt kanske :P

2008-10-08 @ 18:04:46
URL: http://www.marroux.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0