söndag

Hej !
Har just vaknat och pga av att jag inte har några linser eller glasögon ser jag jättedåligt nu när jag sitter framför datan för jag inte ser de jag skriver på skärmen.
Idag måste jag nog åka till farsta för mamma fyller ju åt i moorggon :) så då måste jag hanla present åt henne. Sen vill jag också köpa en sjal och kolla efter stereo. Eller vad man nu säger. Min farfar och typ sambo var här igår kväll och då fick vi en varsin hundralapp :) nu är jag rik! Och om mitt saldo stämmer på mitt bankomatkort så har jag mer än vad jag trodde jag har.
Nu är det höstlov, och helst vill jag att alla dagar ska vara fullbokade. Men de får vi se hur det går. I morgon fyller iallafall mamma år så då ska vi äta frukost på grand hotell och sen vara i stan hela dagen. Sen på tisdag är drt kankse återträff med tjejerna !! :D Hoppasd det! Set var ju så länge sen.
Och sen på onsdag blir det bio med Line, om hon nu hittar biljetterna, . Vi ska se Eagle eye typ.
jaa, och resten av vckan är inte så planerad. Joo, vi kanske ska åka till gävle på lördag. Antagligen.

ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Marcus

happ dissa mej o vevve då :P o jennnie o danne :(

2008-10-26 @ 14:17:26
URL: http://marroux.webs.com
Postat av: Lovss

va? vem har sagt att ja ska göra de? :O

2008-10-26 @ 21:13:50
URL: http://lovss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0