Torsdag

Jag har tänkt på det länge så nu säger jag det. Bilden som är till vänster om detta inlägg är jag inte stolt över. pch för övrigt så ser de ut som jag har en superlång arm om man ser "orginalbilden"...
Idag har jag varit i skolan. Vi har börjat med ett arbetei svenskan och musik då vi ska spela och sjunga en text som vi ska skriva. Min grupp ska göra en klassen-parodi-text. =D alltså en text om klassen på driv. De ska bli kul.  Sen är det inte så mycket mer som hände. Såg en film på so;n Hotel Rwanda. Den var .. hemsk. hemsk hemsk.
Sen åkte jag en sväng till farsta där jag köpte en hårspray och ett linne. (rosanna, hårsprayen kostade 40n spänn så jag köpte inte en åt dig som du sa.) Linnet är från indiska. bara ett svart. men fint =)

Jag måste göra tyskan och lite svenska tror jag. tråk tråk.
Och så är det AA ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0