HEJ

Har snart lyssnat söder på Johan Palm When you were young. Om man kan. Jag kan nog inte det, tur nog. =)

Idag har det varit en snurrig men bra dag. Jag hade idrottslektion för 5a och så låste jag in mina nycklar i mitt skåp. typiskt mig. men det löste sig.
När jag kom hem åt jag två pannkakor och gjorde lite matte. men det får bli mer i morgon. Vi har ju diagnos på fredag.
Rosanna ska ha lektion för oss i morgon och ska ha dans. De ska bli kul. Lycka till bä =)
Har också gjort en lite lista på saker jag vill köpa så jag hoppas mamma vill handla på fredag med mig. Men hon är ju sjuk just nu så jag får se. Det är ett par skor från Din sko men jag vet inte hur de ser ut, har barasett dom på internet , och så en långärmad tröja från H&M. En sån som går rätt långt ner för midjan och så. Och lite andra grejer. Måst eockså boka tid för att få månadslinser. `

Var tvungen att avbryta bloggandet pga min jumpa lärare skicka ett mess om att lektioen är inställd så var tvungen att skicka lite mess till andra och säga det.
Så nu har jag sovis till tjugo i elva! =D

godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0