Utkast: Hej bloggen! ...

Hej bloggen!
Jag vaknade med panik i morse. Klockan var tp tjugo i tolv och jag försökte få upp ögonen där jjag låg i sängen. Och plötsligt fick jag värsta paniken över att jag låg där! För igår gick vi ju runt på stan vid det laget och hade redan ätit frukosten. Och där låg och och hade INGENTING att göra denna dag. Ja, jag vet inte. Jag får såna ryck ibland. Speciellt när det är lov. Så jag gick upp och läste tidningen. Jag börjar bli riktigt trött på USA valet. heela tiden står det i tidningarna. Varje dag. Aja.
Mamma är på en lite cyckletur men sen ska vi åka och handla lite överallt. Efter det (på kvällen) är det bio med Line =) Vi ska se eagle eye klockan nio typ.
Kankse bloggar lite senare idag.

Förresten är det ju halloween typ nu! :O gu´va tiden går fort. Jag minns liksom förra året när jag och therese såg Final destination och jag hade köpt en haloween bakelse (tror jag). Det var en rolig dag!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Du skulle skrivit att du inte kunde gå upp ur sängen, för att du kände dej som en skalbagge på rygg xD

2008-10-29 @ 13:31:37
URL: http://Marroux.webs.com
Postat av: Lovss

HAHA!

2008-10-29 @ 23:56:02
URL: http://lovss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0