VINTERTID?!

Morss =)
när jag vankade i morse var klcokan typ tolv, men när jag gick upp såg jag i köket att den var elva. Hmm.. Vintertid kankse? yes. Men det var ju rätt skönt. Man sover en timme mer och och ändå har mykt tid.
Drog till farsta med karro och köpte present till mamma och så. Även en sjal.
Ochnär jag kom hem fick jag veta att det är på tisdag vi ska äta frukost på hotel och vara i stan hela dagen. FAN. Visst ska det bli kul men inte så kul när jag bestämt med tjejerna att vi skulle ses. och de kan inte i morgon så de får träffas utan mig :( tråktråk. Vi har ju bestämt för jättelänge sen att vara i stan den dagen så då kan inte jag direkt säga att jag inte kan. sånt är livet.

Annars har inte mkt hänt. Livet rullar på. ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0