glad alla hjärtans dag !

Nu är det den fjortonde februari. Den här dagen brukar betyda nåt för mig. Eller jag brukar liksom lägga märke till den mer än andra dagar. Men inte det här året. Jag har knappt tänkt på det.

Igår när jag och Rosanna kom hem från skolan så gick vi hem till mig och åt. Bara mackor men sen kom ullis med kakor. En var fick vi. Minsann. Det är inte illa. Till klockan fyra kollade vi på Dreamgirls. Fast hon somna så ja.
Sen satte vi oss och tittade på OC. Det är så bra, så bra. fast då blev vi så sugna på rulltårta. Har ni testat och ätit en hel rulltårta själv? Man känner sig som ett riktit svullo som tjockar i sig en typ 25 cm rulltårta eller vad de nu är men det är gott! Så vi tog bussen till ica och fredagen den trettonde som det var så missa vi bussen hem. Så då gick vi hem. Fast det gjorde inte så mkt. För mig :) ;p

Idag for jag iväg till stallet med kvart över tolv bussen. Själv. Malin är sjuk. Så när jag kom dit fick jag rida Duktiga Ofelia. Hon var jättefin och gick i höger-vänster ställningarna som en liten polle som var en ängel som levde i ängelpollelandet. okej. Äh, sen åkte jag hem och hann med bussarna perfekt.

Nu ska jag duscha och chilla ett tag innan jag ska åka iväg till farsta för att äta med Rosanna och Amanda. :)

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0