in the schoooool

Jag har lite nya bilder! Dom kommer upp i eftermiddag. Jag hann inte blogga igår pga jag gjorde annat plus att jag delar en data med fyra andra personer så. Igår var jag i alla fall i fasta med karro och en fet plånbok att shoppa för! Eller inte. men jag köpte i alla fall tre tröjor. Tar ut bilder på dom sen.

Idag gick jag upp hyfsat tidigt och hann komma bra i tid. På So,n titta vi klart på filmen vi sett. Into wild. Den var jättebra! Och sorlig.. Men ni som inte sett den borde göra det. Sen åt vi en rätt tråkig och inte så god mat för att vara skolans mat som brukar vara god.
I eftermiddag blir de att baka, (det blir moccarutor, inte morotskaka rosanna ;p ) blogga, plugga och ÄTA. Jag är så hungrig, jag måste ha en gnu!




Into the wild 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0