Mögel och chocklad

Idag var det Speldag i skolan! Och vilken laganda vi hade i min grupp. Så mycket laganda så vi kom delad andra plats. =)
Så det hade vi från nio till halv två. Elevstödjarna hade ordat olika spel vi fick spela, bla poker, twister, charader och ordlekar. Det var kul. Efter prisutdelningen vid ett så gick jag och Karro hem till henne och gjorde lite engelska. 
Vi flummar på som vanligt och hon som skulle åka och träna senare gav mig massa chocklad, milkshake, ljust bröd ect ect.
Sen skulle hon med bussen så jag hoppade på den också och åkte en station där jag gick av för att gå hem. Ett litet infall bara.

Vad mer? sportlov nästa vecka. Hoppas det bara inte blir nåt sånt lov som man bara ligger och möglar hela dagarna.

ADIOS

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://llisasdiary.blogg.se/2009/february/

2009-02-18 @ 18:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0