Söndag

hej folk!
Hoppas alla har haft en bra söndag. De flesta jag känner ska bara slappa idag. En chilldag. Så är det även för mig. Det började med att jag vakna vid tolv, jag ställde väckarklokcan för jag ville inte sova till tre. Så jag gick upp och såg Hey Baberiba. ;p det är faktsikt himla kul. Sen börja jag städa mitt rum så nu är det fina nya lakan därinne. Med Zingo på.
Jag försökte komma på vilka läxor vi har till vilka dagar. Läxorna kom jag på men inte till när. man får väl plugga idag  som man är lite förberedd.

Jag känner mig som en duktig nu. Eller snarare att det känns som om jag låter duktig i inlägget. Går upp tidigt, pluggar, städar.. Dock så har jag skymt undan de mindre duktiga grjejerna jag gjort idag i inlägget. men men.
Jag har funnit en ny låt att älska. Kings Of Leon - Use Somebody. åhh. Hans röst liksom. jag har också funnit turen att De Halvt Dolda finns fortfarande på SVT´s hemsida. Jag vill gärna se dom igen.

Nu ska jag nog baka en kladdkaka och dammsuga mitt rum. Funderar på om jag ska se MIa och Klara kl åtta. Jag vet inte. Naa, fattar inte riktigt helt meningen med det. Alltså vad det är för humor. Och det är ju dumt att ta reda på det, ;)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0