Tisdag

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article4300489.ab
här har ni en länk som leder till vad som är min kommande lycka. =) lycka och lycka. Jag kommer iallafall bli glad.

Idag hade vi vårt första nationella prov. I svenska, det gick helt okej för mig. Jag kunde inte göra så mycket bättre så.
Sen fick jag bästa presenten av Karro! Edward sissorhans =D yeeeaaaahh! tack tack!
Annars är allt nästan som vanligt. Ullis ska låna säsong 3 av OC av hennes kompis så det är bra. Jag vill men ändå inte se det, kommer säkert vara så ångestdrabbande och jobbigt och.. öh. But I will survive.
Nästa nationella är på torsdag.

Nu ska jag nog titta runt lite på inteeerneet och sen få man väl se vad som sker. Hoppas alla har en sån händelserik kväll som jag. Oj, just det. Jag ska ju göra engelskan också. Riktigt roligt. Ni kan nog inte ha en bättre kväll än mig.

göken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0