Torsdag

godkväll!

Vad har ni gjort idag? Min dag staratde klockan halv sju redan. Fy för att gå upp så tidigt. Men det var ju inte till vilktet syfte som helst. Jag, mamma och syskonen åkte in til söder där vi mötte Nina. Där ifrån gick vi in genom de stora dörrarna till Clarion Hotel. Lyxlyx. Vi bjöd oss själva och NINA som fyller år idag (!Grattis!) på frukost. Jättegott! värt att gå dit. Sen vandra vi runt på stan hela dagen och jag köpte en jacka. :)
Jag har sett många som ha en fläta som följer med håret till en låg tofs. Det såg jättefint ut, men jag kanske har för kort hår längst upp. Får öva. 
Världens snällaste faster måste ha läst mina tankar (blogginlägg?) om min längtan till en Ben & Jerry, så vad som väntade i kylen hos henne var en sån glass! gladgladglad. Smaktest kommer imorgon. 

UPPSNAPPADE SAKER IDAG:

"Jag dyrkar satan och säljer mig på gatan"

Lukas frågar:
-Varför får inte fåglarna sitta där? (det är vassa stålpinnar på ett hus)
-De förorenar och smutsar ner med sin skit. 

Ganska ironiskt sagt att en människa tänker så och svarar så. Som om fågelskit kan jämföras med våra koldioxid avgaser vi sprutar ut. Fågelskit gör bara miljön naturligare. Än tvärtom. 

"En frisk människa har tusen önskningar men en sjuk person har bara en"

ganska fint sagt. 

Lovisa Josefina. 
Fantasilösa och tråkiga människor!!(mamochpap)  Varför fick jag inte heta det istället för bara Lovisa?


L O V I S A 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0