RUBRIK

Hello holiday!

Fredag! Fast inte världens bästa helg framför mig. Mina kusiner kommer från Rättvik så dom ska vara här över helgen.
Idag gick jag upp och tog en dusch. Sen när jag och Rosanna gick till skolan så typ regnade det. Så Rosanna blev skit irreterad över det, fåfäng som hon är för attt bevara sin frisyr. Vi hade två redovisningar i SO och de som redovisade var mkt duktika ;p
Vi slutade klockan kvart över tolv så det var ju skönt. Då gick jag hem och tittade på OC. Tredje säsongen är faktiskt jättebra! Nästan den bästa hitills. Fast jag har ju inte sett hela så.

Eftersom jag måste vara social med våra inneboende kusiner blir det inga uppdateringar.

Ha en skön helg!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hahha, ser ut som jag försöker med ngn bitchwalk. Om man tittar på armen. Hohoho

2009-02-06 @ 18:03:56
URL: http://karrous.blogg.se/
Postat av: Rossie

men ja jag hatar det vädret:P men jag tror inte jag är den enda som gör det:P

2009-02-07 @ 13:52:28
URL: http://pannich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0