Måndag

Tjolahopp! Dagen började seg, jag sov lite länge så jag var tvungen att hoppa över frukosten. Men tog med mig en macka som jag kunde äta sen. =) Det känns inte lika stressigt som igår med alla läxor. Inte lika mkt att göra, man börjar få ordning på en del. Det var jättegod mat idag föresten! Inte för jag tror att mattanterna läser min blogg men om ni gör det så vore de bra om vi fick samma igen.

Har kollat klart på andra säsongen av OC nu. Jag vill se vad som händer men ändå inte! Kommer säkert vara så jobbigt i säsong tre. Men den som väntar på nåt gott väntar inte för länge. Om nu de ordspråket passar in. Jag var också så seg och trött så jag satte på Pirates of Caribbean ett tag. man måste bara älska Johnny Depp efter hans roll där. Fast han är bäst i Edward Sissorhands.

Så nu ska jag väl ladda ner lite mer låtar som jag ska ha på internationella provet i morgon och på tisdag.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Karolina

låtar va? erkänn, du laddar ner facit som siter och pratar??!!



Nej, inte liviluva! <3

2009-02-02 @ 20:48:46
URL: http://karrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0