Sexton och Klubb T-rex

Hej bloggen!

Jag har inte uppdaterat på länge. På väldigt länge. Förlåt. Jag har varit upptagen. Jag fyllde ju sexton i söndags. :D Och det var först idag jag kom på att tänka på det. Att jag är sexton. Det är en ålder som jag alltid när jag var yngre tyckte att det var en "stor" ålder. Att då är man nästan vuxen. Att¨då får man göra massa grejer. Knappast. Synd att man inte känner någon skillnad mellan ena dagen man fortfarande är femton och dagen efter att man är sexton. Men det bevisar väl bara att det är med dagarna man blir äldre och mognare än hur gammal man är, när man fyller år.

Min söta syster Ullis var med på SR METROPOL för några minuter sen! =D Hon och sina kompisar. Det är så att dom har ett projektarbete i trean och dom har som projekt en klubb som heter Klubb T-Rex. Alltså, de har hyrt en klubblokal och det är ikväll dom ska ha den. Det är 18-års gräns, och det är inträde på åttio kronor, en del av dom pengarna går till tre träd (alltså, åttio kronor bidrar till tre träd.) som ska planteras i Afrika vid Victoriasjön. De spelar typ fjollingerock eller vad det nu var och nåt annat. Electro? Äh, ingen aning. Hur som helst ska dom ha den ikväll. =) Och inte bara det, dom kommer ha dörrvaker. ;)
Dom var även med i tidningen. Södermalms. Och Kungsholmens. Förra veckan nån gång. Så dom är kändisar ;)
säger bara lycka till =)

Ikväll är det Andra Avenyn igen! Det är dags. =D



Kommentarer
Postat av: Marcus ofc

fjollrock låter trevligt ^^

2009-01-17 @ 18:29:47
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0