Harembyxan. Upp eller ner?

Överallt täcks reklamen från gina tricot om harembyxan. De skrevs om den på blogg.se, om det var flipp eller flopp.
Flopp. Defentitivt. Dom är inte vackra. Ser bara konstiga ut. Som om man var tvungen att hitta på något att sälja. Jag har sett liknande sånna men dom är finare. Ginas har för lång sk "kjol". Det som hänger.
Så, det var min åsikt.

Idag hade vi engelska nationella i 80 min. Hm. Det kändes bra så jag hoppas magkänslan är rätt!
Sen var det lite musik, lite träslöjd och på lunchen stog elevstödjarna och sålde våfflor dagen till ära. Bilden var.. inte så händelselös och sen pallra vi oss hem. Gick över till Rosanna en stund för att hon skulle hjälpa mig med akorden jag har till vår låt på musiken. Queen-don´t stop me now. Jättebra låt! Känner mig duktig nu när jag kan spela med två händer och kan allt nästan flytande. Öva öva!

Nu ska jag städa mitt rum lite och sen får vi se. Ska till Mcdonalds med några vänner, inte så våffligt kankse menmen.

pussochkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0